Ταξιδιωτικές διαφημιστικές εκστρατείες που έχουν μείνει αξέχαστες
«Πού πάει άραγε αυτό το αεροπλάνο;» ή «πού θα έχει καλό καιρό να ταξιδέψω;» είναι δύο ταξιδιωτικού τύπου απορίες που λύνονται με έξυπνες διαφημίσεις.
Σίγουρα θα σας είναι οικείο αυτό το συναίσθημα που βλέπετε ένα αεροπλάνο στον ουρανό και αναρωτιέστε πού να πηγαίνει, κάνοντας ταυτόχρονα μια ευχή να είστε κι εσείς σύντομα μέσα σε ένα τέτοιο, ταξιδεύοντας οπουδήποτε στον κόσμο…
Σε αυτό το μυστήριο έδωσε τέλος η British Airlines πριν 2 χρόνια, όταν στο πλαίσιο διαφημιστικής εκστρατείας χρησιμοποίησε real-time ψηφιακά παιδιά, τα οποία μέσα από διαφημίσεις όπως σε στάσεις λεωφορείων και πινακίδες, έδειχναν τα αεροπλάνα σε απόλυτο συγχρονισμό, φανερώνοντας που πηγαίνουν.
Ναι, καλά καταλάβατε: όποτε περνούσε ένα αεροπλάνο της British Airways, ένα παιδί μέσα σε μια ψηφιακή διαφημιστική πινακίδα σηκωνόταν, το έδειχνε και αμέσως στην οθόνη εμφανιζόταν ο προορισμός και η ονομασία της πτήσης. (Δείτε το σχετικό βίντεο στο youtube εδώ).
Η διαφημιστική αυτή εκστρατεία σχεδιάστηκε από την Ogilvy Group UK, με τη χρήση τεχνολογίας επιτήρησης, έτσι ώστε να γίνεται αντιληπτό ακριβώς πότε περνά το αεροπλάνο, στις περιοχές του κεντρικού και του δυτικού Λονδίνου.
Μια άλλου τύπου καινοτομία μας πάει στο Χονγκ Κονγκ πριν περίπου 1 χρόνο, όπου την εποχή των μουσώνων και με μόλις 100 ώρες λιακάδας, όλοι ψάχνουν να δραπετεύσουν. Η αεροπορική εταιρία Cebu Pacific, όμως, έκανε τη διαφορά, χρησιμοποιώντας ειδική μπογιά στους δρόμους που εμφανίζεται μόνο με τη βροχή, φανερώνοντας το μήνυμα «Στις Φιλιππίνες έχει λιακάδα».
Χρησιμοποιώντας, μάλιστα, «κώδικα βροχής» στο design, οι πεζοί να μπορούσαν να βρουν κατευθείαν το site της Cebu Pacific στο smartphone, στρέφοντας το κινητό τους προς τη διαφήμιση και να κλείσουν πιο φθηνές πτήσεις. (Δείτε το σχετικό βίντεο στο youtube εδώ).