Συμβουλές για το online beauty shopping
Συμβουλές για να σώσετε το δέρμα και τα χρήματά σας από άσκοπες αγοράς «ευαίσθητων» καλλυντικών.
Στην εποχή του μεγάλου και παρατεταμένου εγκλεισμού που έφερε η πανδημία, όλο και περισσότερες γυναίκες ανακαλύπτουν μια ολοένα αυξανόμενη ποικιλία προσφερόμενων καλλυντικών προϊόντων από το διαδίκτυο. Ωστόσο, η απόκτησή τους έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να αποδειχθεί μάταιη -σε σχέση με την online αγορά ενός τηλεφώνου, μιας ηλεκτρικής σκούπας ή ενός φορέματος. Όταν μιλάμε για προϊόντα που έχουν άμεση επαφή με το δέρμα, η πρώτη επιλογή δεν είναι το χαμηλό κόστος αλλά η καταλληλότητα με τον προσωπικό τύπο δέρματος και της υγείας σας γενικότερα. Είτε πρόκειται για αγορές «ευαίσθητων» καλλυντικών όπως μια ενυδατική κρέμα ή ένα προϊόν μακιγιάζ, η ασφάλεια παίζει πρωτεύοντα ρόλο. - Η μεγαλύτερη παρεξήγηση με την εξ αποστάσεως αγορά προϊόντων φροντίδας του δέρματος έχει να κάνει με το ότι οι περισσότερες γυναίκες πιστεύουν πως κάθε καλλυντικό που κυκλοφορεί ταιριάζει σ’ αυτές, χωρίς να γνωρίζουν τις βασικές ανάγκες που έχει το δέρμα τους ανάλογα με τον προσωπικό τύπο, την ηλικία και τον τρόπο ζωής τους. Γι’ αυτό, πριν προβείτε στην επόμενη ηλεκτρονική αγορά καλλυντικών, διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές που δίνει η αισθητικός διασημοτήτων Angela Caglia.
- Οι ενυδατικές κρέμες για γυναίκες με λιπαρό δέρμα, όπως και τα προϊόντα με δυνατά αρώματα και συστατικά φρούτων από άτομα με ευαίσθητο δέρμα ή ιστορικό ροδόχρου ακμής και αλλεργικής δερματίτιδας είναι απαγορευτική επιλογή. Όσες έχουν λιπαρό δέρμα πρέπει να επιλέγουν προϊόντα που αναγράφουν «μη φαγεσωρογόνο» -που σημαίνει ότι δεν αποφράσσουν τους πόρους-, ενώ όσες έχουν ευαίσθητο δέρμα πρέπει να χρησιμοποιούν προϊόντα χωρίς άρωμα -θα πρέπει να αναγράφει η συσκευασία «fragrance-free»-, με ασφαλέστερη φόρμουλα, εκείνη, που συνδυάζει την ύπαρξη φυτικών μαλακτικών συστατικών, όπως αλόη, καλέντουλα και χαμομήλι.
- Όλα τα προϊόντα καθαρισμού και απολέπισης δεν είναι κατάλληλα για κάθε τύπο δέρματος. Για παράδειγμα, εάν έχετε ξηρή επιδερμίδα μπορεί το scrub που εφαρμόζετε να δίνει ένα πρόσκαιρο αποτέλεσμα λείανσης, ωστόσο καθιστά το δέρμα σας ευάλωτο σε επιπλέον αφυδάτωση, μολύνσεις και πρόωρη ρυτίδωση. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με προϊόντα που αφορούν στον καθημερινό καθαρισμό με μια κοινή λοσιόν, επειδή είναι πολύ πιθανό να μην αποκαθιστά την υπερπαραγωγή λιπαρότητας όσο θα θέλατε- κυρίως εξαιτίας των ποικίλων ορμονικών διαταραχών σε κάθε ηλικία ή περίοδο που βιώνει κάθε γυναίκα (βλέπε, εγκυμοσύνη).
-Τα προϊόντα μακιγιάζ είναι ένας άλλος ένας επικίνδυνος σκόπελος, όταν τα προμηθεύεστε online. Λιπαρή επιδερμίδα σημαίνει επιλογή «στεγνών» προϊόντων (πούδρες και σκόνες με ματ φινίρισμα), ενώ ξηρή επιδερμίδα σημαίνει ενυδατικές φόρμουλες σε υγρή μορφή με έξτρα αντηλιακή προστασία.
Ένας εύκολος, πρακτικός και αποτελεσματικό τρόπος να γνωρίζετε από πριν ποιο προϊόν μακιγιάζ θα αγοράσετε ηλεκτρονικά, είναι η επαναστατική εφαρμογή AR Beauty Try-On, που λάνσαρε η Google και φιλοξενείται στο YouTube, επιτρέποντας σε κάθε γυναίκα να δοκιμάσει «live» το μακιγιάζ της, κάτω από τις καθοδηγήσεις καταξιωμένων και δημοφιλών makeup artists.
- «Σε κάθε περίπτωση, είναι σκόπιμο να αναζητήσετε πληροφορίες και ασφαλείς κατευθύνσεις από τον δερματολόγο σας ή την προσωπική σας αισθητικό, και μην περιοριστείτε στις περιγραφές των συστατικών που περιέχουν τα καλλυντικά που προμηθεύεστε online», τονίζει η Caglia, προσθέτοντας: «Τα βασικά πλεονεκτήματα της αγοράς καλλυντικών στο διαδίκτυο είναι πολλά, από την ευκολία και την ασφάλεια που σας παρέχει η επιλογή του από το σπίτι με ένα κλικ, μέχρι την φθηνότερη τιμή -σε αρκετές περιπτώσεις. Το μόνο αρνητικό είναι ότι κανένα από αυτά τα προϊόντα δεν μπορείτε να τα δοκιμάστε στο δέρμα σας, παρά μόνο αφού πειραματιστείτε μετά την απομάκρυνση από το (διαδικτυακό) ταμείο».
THE BEAUTY TEAM