Η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας μόλις ξεκίνησε

athens-fashion-week christos dimakeas/STUDIO PANOULI
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 04 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025

Η πιο εντυπωσιακή γιορτή της μόδας άνοιξε τις πύλες της σε έναν πανέμορφο industrial χώρο πλημμυρισμένο από λάμψη, δημιουργικότητα και στυλ.

Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε η 1η μέρα της Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week με ένα πρόγραμμα γεμάτο από φαντασμαγορικά shows, πλήθος καλεσμένων και φυσικά τους χορηγούς σε όμορφα διαμορφωμένα stands. Στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στον Πειραιά, η πολυαναμενόμενη Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε το πρόγραμμα της με 4 εντυπωσιακά fashion shows!

christos dimakeas/STUDIO PANOULI
christos dimakeas/STUDIO PANOULI

Το υπέροχο brand The Artians, by Konstantina παρουσίασε τη συλλογή “Malamata SS25”. Ο συγκεκριμένος όρος ουσιαστικά περιλαμβάνει πολύτιμα μέταλλα και χρυσά κοσμήματα, ενώ μεταφορικά εκφράζει την ανωτερότητα της καρδιάς και της ψυχής. Με την αρχική ιδέα πίσω από τη δημιουργία του brand The Artians, by Konstantina, η σχεδιάστρια συνεχίζει τον καλλιτεχνικό της διάλογο ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν της μοναδικής Ελληνικής κληρονομιάς και τέχνης, κάτι το οποίο της δίνει μοναδική ταυτότητα. Η Κωνσταντίνα δημιούργησε έναν διάλογο ανάμεσα στον κόσμο του σύγχρονου design και της παραδοσιακής τέχνης, παρουσιάζοντας τα νέα Artians prints της για τη συλλογή MALAMATA SS25—θηλυκά, τολμηρά, art inspired και καινοτόμα. Μινιμαλιστικά αλλά εντυπωσιακά σχέδια, χαρακτηριστικά καφτάνια και shirt dresses, πουκάμισα με προσοχή στη λεπτομέρεια, πολυτελή σύνολα με έντονα prints και κομψά cocktail φορέματα είναι μόνο μερικά από τα κομμάτια της MALAMATA.

christos dimakeas/STUDIO PANOULI
christos dimakeas/STUDIO PANOULI
christos dimakeas/STUDIO PANOULI
christos dimakeas/STUDIO PANOULI
Στη συνέχεια, ακολούθησε ο μοναδικός σχεδιαστής μόδας Dassios όπου παρουσίασε  ένα καταπληκτικό show με τίτλο Sandstorm με την πάντα θεατρική του προσέγγιση. Ένα υπερθέαμα με αιθέριες δημιουργίες, σε παλ χρώματα με υφάσματα σιφόν και μετάξι εμπνευσμένο από την έρημο. Και τη συμμετοχή της Κατερίνας Τερζοπούλου στο catwalk αλλά κι ένα ανατρεπτικό κι εντυπωσιακό φινάλε.

christos dimakeas/studio panouli

Το επόμενο fashion show ήταν της εμβληματικής σχεδιάστριας μόδας Daphne Valente η οποία γιόρτασε τα 40 χρόνια της στο χώρα της μόδας, με τη συλλογή ‘Not the Gordian knot' για το καλοκαίρι 2025. Η συγκεκριμένη συλλογή, όπως άλλωστε μαρτυρά και το όνομά της, τιμά με ένα λογοπαίγνιο όλους τους πολύτιμους δεσμούς της ζωής μας. Τους δεσμούς αγάπης, οικογένειας, φιλίας, συνεργασίας, τους δεσμούς που συντηρούμε με κάθε κόστος και δεν διακόπτουμε βίαια, όπως τον Γόρδιο δεσμό. Οι δεσμοί εκφράζονται πάνω στα μοντέλα της με κόμπους σε απροσδόκητα σημεία, με ντραπέ που δένονται ανάλαφρα, με τιράντες κόμπους που στολίζουν γυμνές πλάτες, σε μια παλέτα από γήινα χρώματα ώριμων φρούτων και χρώματα του Αιγαίου πελάγους.

christos dimakeas/studio panouli

Τέλος, την αυλαία της λαμπερής 1ης μέρας του Athens Fashion Week έριξε o οίκος Kathy Heyndels - Μαrios Togos με τη συλλογή Ethereal, η οποία είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας, με μία ελαφρότητα που αποπνέει μια αίσθηση θηλυκότητας και πολυτελούς κομψότητας. Κύρια χαρακτηριστικά της συλλογής Ethereal είναι: Resort με αέρινη αίσθηση, πλισαρισμένη πολυτέλεια, συνδυασμός κρεπ και δέρματος, βραδινά φορέματα με επιρροές από την αρχαία Ελλάδα, αέρινες φούστες με όγκο και handmade embroidery με πέτρες και στρας. Η συλλογή Ethereal αναδεικνύει την αριστοκρατική πλευρά του σύγχρονου στιλ, συνδυάζοντας την αρχαιοελληνική κλασική κομψότητα δημιουργώντας ένα statement look  της γυναίκας που επιθυμεί να εκφράσει την ατομικότητά της μέσω της μόδας.

christos dimakeas/STUDIO PANOULI

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την 1η μέρα του Athens Fashion Week, όπως: Τάμτα, Βασίλης Ζούλιας, Περικλής Κονδυλάτος,  Ορσαλία Παρθένη, Μάγδα Τσέγκου, Χριστιάνα Μπέτα, Κόνι Μεταξά, Λάουρα Ντε Νιγρίς, Μάγκη Χαραλαμπίδου, Τραιάνα Ανανία, Νάταλι Θάνου, Έλενα Βρεττού, κα Λιβανού, Σούλα Λιάκου, Σάρα Εσκενάζι, Χρήστος Χατζηβασιλείου, Κατερίνα Τερζοπούλου κ.ά.

christos dimakeas/studio panouli

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO  STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έκφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.

Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι δημιουργίες πρέπει να είναι προσαρμόσιμες, λειτουργικές και ευθυγραμμισμένες με τη δυναμική ενέργεια της μελλοντικής αστικής ζωής. Εξετάστε modular σχέδια, έξυπνα υφάσματα και στοιχεία που ενσωματώνουν τεχνολογία. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail  της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

christos dimakeas/studio panouli

Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν buyers από το Παρίσι.

Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας  έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/  αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites.” Κεντρική παρουσιάστρια θα είναι η Σίββυλα Βασιάδη.

Για να ζήσετε από κοντά τον παλμό της μόδας, η προπώληση εισιτήριων γίνεται μέσω του ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial

Χορηγοί της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.

Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments.

Το ντεμπούτο του στον κόσμο της μόδας κάνει το ΣΚΡΑΤΣ ως χορηγός στο 36ο Athens Fashion Week. Μάλιστα, το δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ θα πρωταγωνιστήσει στα New Designers Awards, όπου ανερχόμενοι designers θα παρουσιάσουν δημιουργίες εμπνευσμένες από το ΣΚΡΑΤΣ. Οι νέοι σχεδιαστές, που θα συμμετάσχουν στο catwalk της Πέμπτης 3 Απριλίου, θα συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους από μια δημιουργία με ένα στοιχείο…τύχης. Ο designer με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ outfit, θα κερδίσει το ειδικό βραβείο “Best Scratch Designer”.

H HYUNDAI θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Inster. Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility.

Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που φιλοξένησε το launch party του Athens Fashion Week.

Η BOUTZOUNIS στηρίζει με ενθουσιασμό την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας με χορηγό το brand Gemma di Luna, το premium ιταλικό αφρώδες κρασί,  απογειώνοντας τη Αθηναική μόδα με γεύση, στυλ και sparkling διάθεση.

Διαθέσιμο σε Moscato και Prosecco, ξεχωρίζει για τις ντελικάτες φυσαλίδες, τη φρουτώδη φρεσκάδα και τα αρώματα που σαγηνεύουν τις αισθήσεις. Το εμβληματικό τιρκουάζ μπουκάλι του, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Μεσογείου, μετατρέπει όλες τις νύχτες σας κάτω από το φεγγάρι, σε μια #GemmaΜoment!

Επίσημος χορηγός της 36ης Εβδομάδας μόδας είναι η BAT Hellas British American Tobacco δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με τα καπνικά προϊόντα glo και velo.

Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Parnassos Delicatessen

Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το hairstyling.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people  και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Περιφέρεια

Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Αθηνών, Enterprise Greece, Εμπορικού και

Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ).

Χορηγοί επικοινωνίας:  COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE,

DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT

LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR, Mr. Green.