Οι σχεδιαστές σερβίρουν λεμόνια

lemons-7
ΤΕΤΑΡΤΗ, 01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018

Aπό τότε που τα φόρεσε και τα λάνσαρε πρώτη η Beyonce και η μαμά-μάνατζερ των Kardashians ξαφνικά όλα έγιναν κίτρινα. Της Σάντυς Τσαντάκη.

Το κίτρινο δεν είναι εύκολο χρώμα αλλά εξαρτάται πάντα από την απόχρωση, αν είναι έντονο ή παστέλ. Και τώρα που το λεμόνι γίνεται το πιο αγαπημένο μοτίβο των σχεδιαστών μόδας, για το καλοκαίρι του 2018, μένει να δούμε πως θα το υιοθετήσουμε και στην καθημερινότητα μας.

Και τι κάνουμε όταν η ζωή μάς…πετάει λεμόνια, όπως είναι και το ανάλογο hashtag στο Ιnstagram (#whenlifegivesyoulemons); Γιατί δεν είναι μόνο η μόδα και το στιλ, τα φορέματα και τα σακάκια, τα μαγιό και οι τσάντες…

Είναι και τα ηλεκτρονικά αυτοκόλλητα, τα emojis, τα καπελάκια, όλα με ένα ή περισσότερα λεμόνια ως σήμα κατατεθέν. Πρώτη και καλύτερη η Beyonce, που για την προώθηση του ομώνυμου «Lemonade» άρχισε να πουλάει (και να ξεπουλάει) καπέλα.

Για να ξεκινήσει το trend και να βγουν στο εμπόριο ολόσωμα μαγιό και μπικίνι με λεμόνια, μικρά ή μεγάλα, αλλά και σκουλαρίκια με λεμόνια, t-shirt, σορτς. Ήρθε η στιγμή λοιπόν να ξεχάσουμε τον ανανά και τα φοινικόδεντρα και να αναζητήσουμε το χρώμα του λεμονιού. Κι αν θέλετε να εμπνευστείτε; Δείτε παλιότερες συλλογές των Dolce&Gabbana. Γιατί όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, εσύ καλύτερα να τα φοράς, αντί να τα στύβεις και να ξυνίζεις.

ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com