Ποιες χώρες αγαπάμε για το street food τους; Δείτε τη θέση της Ελλάδας
Με τις παγκόσμιες αναζητήσεις για «street food 2023» να αυξάνονται κατά +3.329% τον τελευταίο χρόνο, ίσως είναι μια καλή στιγμή να δούμε τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους λάτρεις του street food, όπως τους αποκαλύπτει η νέα έρευνα της loveholidays.
Όταν πηγαίνουμε ένα ταξίδι, το φαγητό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην εμπειρία. Κι αν θέλουμε να κρατήσουμε το budget χαμηλά, το street food που έχει να προσφέρει ο κάθε προορισμός είναι ιδανική λύση. Ποιες χώρες, λοιπόν, είναι πιο δημοφιλείς γι’ αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν το φαγητό στο χέρι; H έρευνα του ταξιδιωτικού γραφείου του Ηνωμένου Βασιλείου loveyourholidays μας αποκαλύπτει τη γαστρονομική πραγματικότητα.
Η Μεγάλη Βρετανία, με πόλεις όπως το Λονδίνο, το Μπρίστολ και το Μάντσεστερ που είναι αγαπημένες για τα street food σημεία τους, κατακτά το… στέμμα ως ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους λάτρεις του street food. Με το TikTok να είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα για ταξίδια και έμπνευση για φαγητό, το hashtag #streetfooduk έχει λάβει 183.900 προβολές.
Στη δεύτερη θέση έρχεται η Ιταλία, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι η χώρα είναι γνωστή για πολλές γαστρονομικές απολαύσεις, όπως η πίτσα, τα αραντσίνι και φυσικά το gelato. Tο #streetfooditalia, μάλιστα, έχει λάβει 6,2 εκατομμύρια προβολές στο TikTok.
Την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Γαλλία, διάσημη για φαγητά όπως το croque monsieur και τις κρέπες. Κοιτάζοντας το hype στο TikTok για το street food στη Γαλλία, το #frenchstreetfood έχει 105.700 προβολές.
Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Al Murray, επικεφαλής μάρκετινγκ της loveholidays, λέει: «Μερικά από τα καλύτερα γεύματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μπορεί να προέρχονται από πλανόδιους πωλητές. Το φαγητό του δρόμου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δοκιμάσετε την τοπική κουζίνα και είναι συχνά ένας φθηνότερος τρόπος για να γευματίσετε έξω. Αν η έρευνά μας σας ώθησε να δοκιμάσετε το φαγητό του δρόμου στο επόμενο ταξίδι σας, μια κορυφαία συμβουλή είναι να αναζητάτε πωλητές όπου οι ντόπιοι κάνουν ουρές, γιατί αν είναι δημοφιλές στους ντόπιους, τότε θα πρέπει να είναι και νόστιμο».
Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί street food έχουν ως εξής:
Κατ. | Χώρα | Social media engagement (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια) |
1 | Μεγ. Βρετανία | 2,322,586 |
2 | Ιταλία | 1,888,111 |
3 | Γαλλία | 1,305,847 |
4 | Γερμανία | 938,842 |
5 | Ελλάδα | 353,959 |
6 | Τουρκία | 288,069 |
7 | Ισπανία | 228,470 |
8 | Πολωνία | 137,691 |
9 | Ουγγαρία | 118,830 |
10 | Δανία | 112,886 |
*Μεθοδολογία:
Το εύρος ημερομηνιών για τις δεσμεύσεις καλύπτει τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο 2023 και τα δεδομένα εξήχθησαν στις 02/08/23.
Οι όροι που σχετίζονται με το φαγητό του δρόμου προστέθηκαν στην πλατφόρμα κοινωνικής ακρόασης, Linkfluence. Στη συνέχεια, εξήχθη και αναλύθηκε ο συνολικός αριθμός των δεσμεύσεων αυτών των όρων, ανά χώρα. Οι κορυφαίες τοποθεσίες βασίζονται στις χώρες με τις υψηλότερες ενέργειες εμπλοκής στους όρους που σχετίζονται με το street-food.
Ενέργειες εμπλοκής = ο αριθμός των ατόμων που εμπλέκονται με τις αναρτήσεις, π.χ., κάνοντας like, κοινοποιώντας, σχολιάζοντας κ.λπ.