6 νέοι τύποι ταξιδιωτών έρχονται από το μέλλον

touristes-fotografies-taksidi
ΤΡΙΤΗ, 19 ΜΑΙΟΥ 2015

Σύμφωνα με το Infographic που προέκυψε από έρευνα της Amadeus, την οποία επιμελήθηκε η The Future Foundation, αυτές είναι οι 6 νέες κατηγορίες ταξιδιωτών που θα προκύψουν μέχρι το 2030.

Μια μεγάλη έρευνα με τίτλο Future Traveller Tribes 2030: Κατανοώντας τους ταξιδιώτες του αύριο, παρουσιάστηκε πρόσφατα και αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, 6 διαφορετικές ταξιδιωτικές προσωπικότητες που πρόκειται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια και, μάλιστα, να κυριαρχήσουν. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Amadeus και άντλησε τις προβλέψεις της από τις καταναλωτικές έρευνες της Future Forecast, δίνοντας τα εξής αποτελέσματα.

Simplicity Searchers: Οι ταξιδιώτες που επιθυμούν να κάνουν το ελάχιστο δυνατό για να οργανώσουν ένα ταξίδι, αφήνοντας την ευθύνη σε τρίτους και δίνοντας πρόθυμα τα προσωπικά τους στοιχεία για προνόμια και οφέλη που θα τους απλοποιήσουν τη διαδικασία. Είναι αυτοί που χρησιμοποιούν συστήματα και πρακτορεία για να κανονίσουν τις λεπτομέρειες και ανήκουν στην κατηγορία αυτών που έχουν χρήματα, αλλά δεν έχουν χρόνο, όπως επίσης και στην κατηγορία που δεν αναζητά να εμβαθύνει στον πολιτισμό και την κουλτούρα της χώρας που επισκέπτεται, αλλά απλώς να χαλαρώσει.

Ethical Travelers: Πρόκειται για τους ταξιδιώτες που λαμβάνουν υπόψη τους ηθικά κριτήρια πριν προγραμματίσουν ένα ταξίδι, όπως το πώς θα μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα ή το πώς θα παίξουν ρόλο στο να βελτιώσουν τη ζωή των άλλων. Το ταξίδι τους πρέπει να έχει νόημα και σκοπό, ενώ οι ίδιοι αποτελούν υπεύθυνους τουρίστες και μπορεί να ενσωματώσουν και στοιχεία εθελοντισμού ή παρόμοιων ενεργειών στις τουριστικές τους αποδράσεις.

Social Capital Seekers: Οι ταξιδιώτες αυτοί καταλαβαίνουν ότι το να είναι κάποιος κοσμογυρισμένος αποτελεί αξιοζήλευτο στοιχείο προσωπικότητας και οι επιλογές τους καθορίζονται από την επιθυμία τους να λάβουν τη μέγιστη κοινωνική ανταμοιβή από το ταξίδι τους. Οι προορισμοί τους βασίζονται σε ευκαιρίες που σχετίζονται με τα social media και οι τουριστικές τους περιπέτειες δομούνται με βάση τις εμπειρίες που θα δημιουργήσουν επιρροές και θετικά σχόλια στο διαδίκτυο.

Reward Hunters: Αυτοί που επιζητούν τα ταξίδια επιβράβευσης, αυτά που αποτελούν μια ανταμοιβή γι’ αυτούς πριν επιστρέψουν στην καθημερινότητά τους. Οι Reward Hunters θέλουν να καταλάβουν τους εαυτούς τους καλύτερα μέσα από το ταξίδι τους, να δώσουν στον εαυτό τους τροφή για σκέψη, να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και να απολαύσουν ό,τι έχει ένα ταξίδι να τους προσφέρει.

Cultural Purists: Κυνηγούν το αυθεντικό και το ασυνήθιστο και γι’ αυτούς ταξίδι είναι να ζήσουν έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο ζωής, να γνωρίσουν μια άγνωστη κουλτούρα και πολιτισμό, να γίνουν ένα με τους ντόπιους και να αποφύγουν τις ορδές τουριστών, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα. Ο προγραμματισμός δεν είναι συχνά μέρος της διαδικασίας και οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες έχουν να κάνουν με την πληροφόρηση και την καθοδήγηση, αν και συνήθως ακολουθούν αυτό που τους λέει η καρδιά τους.

Obligation Meeters: Αυτοί που κάνουν ταξίδια με ένα συγκεκριμένο σκοπό, που πρέπει να είναι σε ένα συγκεκριμένο μέρος, μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, είτε για επαγγελματικούς, είτε για άλλους λόγους. Το ταξίδι τους έχει σημαντικούς περιορισμούς και για να είναι όσο το δυνατόν πιο επαρκές, οι ίδιοι αναζητούν τεχνολογία που θα κάνει πιο εύκολη την ταξιδιωτική διαδικασία. Η εμπειρία και ο στόχος τους είναι πάνω από τον προορισμό που επισκέπτονται και το να πραγματοποιήσουν το σκοπό του ταξιδιού τους, είναι η επιβράβευσή τους.